A fi listat pe Google si alte motoare de cautare populare este una din cele mai eficiente modalitati de dirijare a traficului catre site-ul tau. Dar ce cauta motoarele de cautare atunci cand determina page rankul unui site? Daca stii acest lucru atunci poti optimiza paginile site-ului pentru cele mai bune rezultate. Inainte de a adauga site-ul la un motor de cautare trebuie inteles dupa ce anume se uita acel motor atunci cand decide ce page rank sa-i dea site-lui respectiv. Doar pentru ca site-ul se gaseste pe un motor de cautare, asta nu inseamna ca are si trafic.Regula generala este ca cele mai multe motoare de cautare folosesc o "formula" pentru a determina relevanta cuvintelor cheie. Termenul cheie este numit "algoritm', iar fiecare motor de cautare are propriul sau algoritm, unic, pe care il foloseste atunci cand face rank page. In general aceasta formula magica consta in pagina de titlu, continutul site-ului in ansamblu, numarul si calitatea linkurilor catre site-ul tau, cat timp stau oamenii pe site, etc. Este important de remarcat faptul ca fiecare motor de cautare actioneaza diferit. Unele se ghideaza dupa numarul de linkuri catre site-ul tau, altele dupa continut. De asemenea foarte importante sunt meta-tagurile. Acestia sunt descriptori ascunsi care apar la inceputul codului HTML, in interiorul tagului. Acestea sunt invizibile pentru vizitatori, dar vizibile pentru motoarele de cautare. Meta -tagurile sunt formate de obicei dintr-un titlu, o descriere si cuvinte cheie. Din cauza multor abuzuri facute, multe motoare de cautare nu mai folosesc aceste meta-taguri pentru a ajuta la page rank, dar ele trebuiesc incluse in continuare pentru ca motoarele le folosesc inca pentru a afisa informatii despre site-ul tau. De exemplu cea ce pui la meta-tagul despre titlu, este ceea ce motoarele de cautare vor folosi ca titlu pentru site in rezultatele cautarilor. Ar trebui sa folositi meta-taguri pentru fiecare pagina, chiar daca unii spun ca nu este nevoie. Exista mai multe motoare de cautare care aduc trafic dar cele mai puternice sunt Google, Yahoo si MSN. Odata ce incepi sa atragi trafc cu aceste motoare vei incepe sa obtii trafic si cu motoarele mai mici deoarece acestea extrag date de la cele mai mari.
OPTIMIZAREA MOTORULUI DE CAUTARE !
OPTIMIZAREA MOTORULUI DE CAUTARE !
0 comments:
Post a Comment