Monday, September 6, 2010

BANI PE INTERNET FARA INVESTITII

Un alt site unde poti casiga bani gratis, fara sa investesti este lightspeedpanel.com. Este un site care functioneaza in multe tari in Europa, Asia si USA. Acest site plateste cu siguranta, pentru ca eu il folosesc de vreun an de zile si am sa fac si dovada acestui lucru mai jos. Ce este frumos, ca si alte siteuri care imi plac mie, este faptul ca plateste rapid prin Pay-Pal. Multi oameni doresc sa stie daca aceste site-uri de facut bani chiar platesc, iar acesta plateste, ceea ce il face sa fie unul din favoritele mele. Cu aceste site-uri de sondaje de opinie ( survey ), nu te imbogatesti peste noapte, dar daca gasesti cateva care functioneaza si platesc cu adevarat, poti face bani frumusei stand acasa, fara prea multe batai de cap. Si sa completezi sondaje de opinie este chiar distractiv. Pentru acest site, inscrierea este de asemenea gratuita, ce este rau, este faptul ca nu au un program de referali, dar te inscrii si incepi sa faci sondaje cu regularitate si castigi bani. Colectezi un numar de puncte pentru fiecare sondaj ( survey ), care apoi se convertesc in dolari in momentul in care ai acumulat 575 de puncte. De asemenea la fiecare sondaj completat, chiar daca nu te-ai calificat, pentru ca se poate sa nu te califici, intri intr-un concurs unde poti castiga 5000$. Tragerea se face o data la 3 luni. Acest site lightspeedpanel.com,a fost infiintat in anul 2000 si este detinut de WPP, una dintre cele mai mari companii in domeniul serviciilor si comunicatilor.
Deci, daca doriti sa mai castigati niste bani stand acasa si muncind acasa sau daca nu aveti ce face in timpul liber, eu va recomand acest site si am sa fac dovada mai jos ca acest site plateste.


BANI PE NET FARA INVESTITII !

3 comments:

  1. Nu stiu cum ai reusit s te inscri..Am incercat si eu si Romania nu este aceptata..

    ReplyDelete
  2. Primesti 2 lei pentru fiecare membru din Timisoara pe care il aduci si 1 leu pentru cei din restul tarii...plus comisioane din cumparaturile lor
    http://www.vouch.ro/inregistrare/21267

    ReplyDelete
  3. http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=351538794
    incercati sa va faceti cont aici
    tot ce trebuie este sa aveti cat mai multi prieteni online
    dupa ce va faceti cont veti primi un link cu care se pot inscrie prietenii vostrii si veti primi cate 1 cent pe rora pentru fiecare afiliat inscris cu linku vostru

    ReplyDelete